لیفتراک لیفتراک .

لیفتراک

رینگ لیفتراک

یک لیفتراک می تواند یک دارایی بسیار سودمندی برای کسب و کار باشد. نه تنها می توانند وظایف عملیاتی در انبار را ساده تر کند، بلکه می تواند کار چندین نفر را نیز انجام دهد و کار را سریع و موثر انجام دهد. لیفتراک  ها قطعات پیچیده ای از ماشین آلات هستند بنابراین در هر صورت برای حفظ و نگهداری صحیح آنها می بایست مرتب آنها مورد بررسی روزانه قرار گیرند. یکی از این موارد توجه به رینگ لاستیک لیفتراک می باشد.

تایر به عنوان آخرین عضو گردنده از سیستم انتقال قدرت می باشد که نقش مهمی را در کنترل لیفتراک  بر عهده دارد. پس انتخاب لاستیک  و رینگ  لیفتراک  و نگهداری از آن، از عوامل مهم برای عملکرد هر چه بهتر این عضو از سیستم محسوب می گردد.

رینگ  لیفتراک با ابعاد و عملکرد تایر رابطه مستقیم داشته، بنابراین بر عملکرد این دستگاه مستقیما تاثیرگذار است. برای انتخاب رینگ  مناسب عوامل گوناگونی باید بررسی گردند.

یکی از توصیه های کارشناسان توجه به همخوانی رینگ  و لاستیک  لیفتراک  است.آنها توصیه می کنند هنگام انتخاب رینگ  لیفتراک  ، به نوع لیفتراک  ، اندازه و نوع لاستیک  توجه شود. رینگ  مورد نظر حتما باید با استاندارد لیفتراک  و متناسب به نوع لاستیک  لیفتراک  انتخاب شود. کارشناسان توصیه می کنند از رینگ  های زنگ زده، پوسیده، تاب دار یا جوشکاری شده مطلقا استفاده نشود. همچنین از هرگونه تغییرات بر روی رینگ  مثل جوشکاری ، سنگ زدن و ساج انداختن و... پرهیز شود. همچنین توجه به سوراخ پیچ روی سطح رینگ  بسیار مهم است. سوراخ های پیچ برروی سطح کروی شکل حالت واشر-فنری دارند. اگر با رینگ  برخورد کردید که سطح کروی سوراخ های پیچ آن به هر دلیلی صاف شده بود از خرید آن جدا خودداری کنید.

هم اکنون با توجه به تجربه یک دهه تامین قطعات یدکی ماشین آلات صنعتی و انبارداری، این مجموعه آماده ارائه خدمات به همکاران و مشتریان عزیز می‌باشد. توسعه روزافزون انواع ماشین‌آلات صنعتی نیازمند حضور مستمر در این حوزه می‌باشد. آذران پیشرو صنعت افتخار دارد به منظور کسب رضایت همکاران و مشتریان و ارتقاء کیفیت خدمات و همچنین با در نظر گرفتن نظرات سازنده آنها فعالیت خود را به خواست خداوند توسعه و بهبود بخشد و در این راستا آماده ارائه خدمات فنی و مهندسی و تامین قطعات یدکی انواع لیفتراک  می باشد.

این شرکت، نظر به اهمیت صنعت جابه جایی مواد در اجرا و پیشبرد اهداف والای پروژه های ملی و صنعتی کشور با هدف ایجاد یک مجموعه متخصص در زمینه فروش انواع رینگ  لیفت تراک و همچنین ارتباط با وارد کنندگان و تولیدکنندگان معتبر در این زمینه آماده ساخت، تهیه و ارائه انواع سایز رینگ  لیفتراک  های موجود در بازار ایران که مورد نیاز شرکت ها و کارخانجاتی که از این دستگاهها استفاده می کنند، می باشد از آن جمله میتوان به تامین انواع :

رینگ  لیفتراک سهند

رینگ  لیفتراک کوماتسو

رینگ  لیفتراک سپاهان

رینگ  لیفتراک دوو - دوسان

رینگ  لیفتراک تویوتا

رینگ  لیفتراک هلی

و .... اشاره نمود.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۸:۳۲ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)