ليفتراك ليفتراك .

ليفتراك

آيفون نماوا

آيفون تصويري از جمله وسايلي است كه حضور آن در زندگي روزمره آسايش و راحتي را به ارمغان آورده و ديگر نيازي به دويدن و عجله كردن براي باز كردن درب نيست. در عصر حاضر با پيشرفت علم و توليد محصولات مدرن و كاربردي ديگر خبري از حال و هواي گذشته و رفع نياز با وسايل معمولي نيست.

 

با توليد آيفون هاي تصويري در بازار، كمتر كسي به استفاده از آيفون صوتي تمايل نشان ميدهد. آيفون وسيله اي است كه براي ورود به يك ساختمان حتماً بايد مورد استفاده قرار گيرد. اين تكنولوژي نوين نه تنها صدا را منتقل ميكند بلكه تصوير فرد پشت درب را با كيفيتي عالي توسط مانيتور داخل ساختمان نشان ميدهد.

 

آيفون هاي جديدي كه به بازار عرضه مي شوند از امكاناتي نظير ضبط صدا و تصوير برخوردار هستند و تصاوير را به صورت سياه و سفيد و يا رنگي نمايش مي دهند. آيفون تصويري يك كالاي ضروري در ساختمان هاي نوساز محسوب مي شود. اين دربازكن ها امنيت و آسايش را براي ساكنين منازل فراهم ميكنند و با داشتن قابليت هاي ويژه مانند كيفيت بالاي تصاوير، مانيتورهاي لمسي، كنترل از راه دور، حافظه بالا و … جزء فناوري هاي روز دنيا محسوب مي شوند.

 

نماوا نام تجاري محصولات شركت اميد الكترونيك نماوا مي باشد. درب بازكن هاي تصويري با امكانات فراوان و بسيار كاربردي و جذاب و كيفيتي مطلوب و جك هاي فوق العاده قوي و هوشمند پاركينگي از جمله محصولات اين شركت مي باشند. درب بازكن هاي نماوا داراي ۳سال گارانتي تعويض قطعات در محل و ۱۰سال خدمات پس از فروش و جك هاي پاركينگي ۲سال گارانتي تعويض قطعات در محل و ۵ سال خدمات پس از فروش مي باشند.

 

مانيتور هاي آيفون تصويري نماوا

مانيتور نماوا سري A : اين مانيتور داراي بدنه سفيد و مربعي است. در بالاترين بخش بدنه صفحه نمايش 4.3 اينچي قرار دارد كه يكي از متداول ترين اندازه هاي صفحه نمايش است.شركت اميد الكترونيك نماوا بر روي اين نمايشگر يك صفحه طلقي قرار داده شده است تا از ايجاد هر گونه خط و خش و آسيب به نمايشگر جلوگيري شود. در سمت چپ بدنه گوشي صوتي و در سمت راست كليد هاي شاسي براي باز كردن در و برقراري ارتباط ديده مي شود.

 

مانيتور نماوا سري B: درب بازكن تصويري نماوا سري B داراي يك بدنه مستطيل و سفيد رنگ است كه گوشي صوتي آن در سمت چپ بدنه قرار دارد. در اين سري، يك سوم از گوشي پايين تر از بدنه قرار مي گيرد و مي توان آن را، راه ساده تري براي برداشتن گوشي در نظر گرفت. در مركز بدنه صفحه نمايش 7 اينچي قرار دارد كه اندازه بزرگ و خوبي براي نمايشگر به شمار مي رود.

 

مانيتور نماوا سري C: آيفون تصويري نماوا سري C داراي بدنه اي سفيد و كشيده است كه در مركز آن يك صفحه مستطيلي سياه رنگ به چشم مي خورد. صفحه نمايش 4.3 اينچي رنگي درست در ميان اين صفحه قرار گرفته است. گوشي اين آيفون هم در سمت چپ آن قرار گرفته است و بخشي از آن بيرون از بدنه است تا كار برداشتن و گذاشتن گوشي در سر جاي خود، ساده تر صورت گيرد.

 

مانيتور نماوا سري D: اين آيفون با خصوصيات متعددي طراحي شده است تا دست كاربر براي انتخاب در ميان آيفون هاي تصويري باز باشد. توليد اين سري با صفحه نمايش 7 اينچي، امكان ضبط فيلم با صدا و ثبت تصاوير، سنسور حساس به حركت، سعي بر آن داشته تا نياز هاي كاربران را رفع نمايد و عملكرد ساده تر و كامل تري را براي آن ها درنظر گرفته شده است.

 

مانيتور نماوا سري E: آيفون هاي تصويري سري E از سري توليدات شركت نماوا مي باشد كه از خصوصيات اين سري مي توان به نمايشگر رنگي 4/3 اينچ با تكنولوژي LED، ارتباط با نگهباني ، صفحه كليد لمسي، امكان اتصال به دو پنل بيروني، مجهزبه سنسور حساس به حركت، ارتباط داخلي بين واحدها به صورت محرمانه، داراي قابليت ضبط فيلم با صدا و عكس برداري، امكان نصب كارت حافظه باامكان پشتيبان گيري اشاره نمود.

 

پنل هاي آيفون تصويري نماوا

يكي از محصولات توليدي شركت نماوا مي توان به پنل هاي اين شركت اشاره نمود كه در سري هاي مختلفي و با امكانات متنوعي توليد و به بازار عرضه مي گردند. پنل هاي توليدي شركت نماوا در برابر گرد و غبار و همچنين در برابر سرما و گرما مقاوم هستند پنل هاي زنگ نماوا  در سه دسته ساده، لمسي و كدينگ عرضه شده اند كه از جنس آلومينيوم با دوربين هاي HD رنگي و زاويه ديد 90 درجه با امكان تنظيم دستي مي باشد كه در تمام محصولات نماوا از قابليت هاي مشترك است.

 

پنل هاي ساده: اين پنل ها پرفروش و ساده بوده و به دليل كارايي بسيار عالي و قيمت مناسبي كه دارد داراي متقاضيان زيادي در بازار داخلي است. پنل آيفون تصويري نماوا  مناسب براي ساختمان هاي 1 تا 30 واحدي است، شركت نماوا همواره سعي كرده با ارائه محصولات استاندارد با كارايي بالا نياز مخاطبان خود را برطرف كند. تمامي محصولات اين كمپاني داراي نماد استاندارد مي باشد، يكي از خصوصيات پنل آيفون تصويري نماوا اين است كه امكان استفاده با آيفون هاي ديگر برند ها هم دارد.

 

پنل هاي لمسي: پنل لمسي نماوا كه با سري PT توليد مي شوند داراي بدنه اي نقره اي رنگ است كه دوربين آن تصاوير را با كيفيت HD در اختيار شما قرار مي دهد. شما مي توانيد دوربين اين پنل را كه 90 درجه زاويه ديد دارد، در جهت دلخواه خود و به شكل دستي تنظيم كنيد. و حجم صداي ميكروفون و بلندگو نيز قابل تغيير است. همچنين پنل داراي سنسور نورسنج مي باشد كه متناسب با نور محيط تنظيم ميشود و با ولتاژ كاري 12 ولت به آساني كار خود را انجام ميدهد. از امكانات منحصر به فرد اين پنل، تكنولوژي RFID ميباشد، به اين معني كه ميتوانيد با استفاده از كارت يا تگ هايي شما براي پنل تعريف ميكنيد درب ساختمان را باز كنيد و از استفاده از كليد بي نياز باشيد.

 

پنل هاي كدينگ: از مزاياي پنل كدينگ ميتوان به اختصاص دادن كد براي واحدها جهت باز كردن درب و اختصاص دادن كارت يا جاسوييچي جهت باز كردن درب براي هر شخص و اثر انگشت جهت باز كردن درب نام برد.استفاده از پنل هاي كدينگ بسيار به صرفه تر و زيبا تر از نامبرينگ است و امكاناتي چون باز كردن درب با پسوورد و قابليت كد دادن به پنل و تنظيمات و… پنل كدينگ را از همه نظر به صرفه تر كرده است.پنل كدينگ براي ساختمان هايي با تعداد واحد بيشتر به كار مي روند، به اين صورت كه به جاي شاسي هاي زنگ بر روي پنل، عدد هاي 0 تا 9 قرار گرفته اند و براي هر واحد شماره مشخصي تعريف شده است. با گرفتن شماره واحد مورد نظر، مي توان با آن واحد تماس برقرار كرد.

 

تجهيزات جانبي آيفون تصويري نماوا

قفل زنجيري

 

بدنه قفل زنجيري الكترواستاتيك مي باشد، تا خاصيتي ضد زنگ داشته باشد. نحوه ي عملكرد قفل زنجيري به صورت كشيده شدن زنجير توسط نيروي الكتريكي است. در اين سيستم كشيده شدن زنجير باعث كشيده شدن زبانه قفل و در نهايت به باز شدن درب مي انجامد.

 

منبع تغذيه

 

در هر آيفون تصويري ترانسي وجود دارد كه به عنوان منبع تغذيه براي آيفون تصويري مورد استفاده قرار مي گيرد. ترانس آيفون تصويري برق مورد نياز پنل ورودي درب بعد از تبديل از 220 ولت برق شهري و يكسوسازي و تبديل به ولتاژ DC، تامين مي نمايد.

 

ماژول نور بالاي خودرويي

 

طراحي هوشمند و منحصر به فرد

امكان فرمان به جك پاركينگ يا كركره برقي به وسيله نور بالاي اتومبيل

عدم نياز به باطري

عدم نياز به ريموت

ضد آب و گرد و غبار

برد تقويت كننده تصوير

 

قابليت افزايش گين(gain ) تصوير

مناسب جهت پروژه هاي بالاي ۴۰واحد

مناسب جهت ساختمان هايي با سيم كشي قديمي يا كم كيفيت(cca)

مناسب جهت سيم كشي هايي با متراژ بالا

اجزاء آيفون تصويري

پنل يا صفحه كليد : صفحه كليد دربازكن هاي تصويري در ورودي ساختمان و در ارتفاع ۱۴۵ سانتي متري از سطح زمين نصب ميشود. اين پنل در طرح ها و مدل هاي متنوع توسط شركت هاي مختلف با رعايت استانداردهاي لازم توليد ميشود و داراي قسمت هاي زير مي باشد:

 

دوربين  كليدهاي زنگ

محافظ لنز دوربين ميكروفن صدا

سنسور اشعه مادون قرمز     پايانه هاي اتصال سيم مانيتور به پنل

بلندگو    بدنه آلومينيومي

منبع تغذيه: وظيفه اين قسمت برق رساني به كل سيستم آيفون است. منبع تغذيه داراي دو عدد ترمينال ورودي براي برق ۲۲۰ ولت شهري و چهار ترمينال خروجي ۱۲ ولتي ميباشد. دو عدد از چهار ترمينال خروجي مربوط به برق ۱۲ ولت مستقيم براي مدار مكالمه و تصوير ميباشد و دو عدد ديگر شامل برق ۱۲ ولت جريان متناوب براي قفل درب بازكن است.

 

مانيتور : مانيتور يا نمايشگر از چند قسمت شامل دكمه مكالمه داخلي، دكمه نمايش تصوير، دكمه درب بازكن، گوشي، ديود LED، دكمه خاموش و روشن كردن و بلندگوي پخش زنگ تشكيل شده است.

 

قفل درب بازكن: قفل درب بازكن يك وسيله مكانيكي شامل اب بو پين، فنر، اهرم و اجزاء انتقال انرژي است. در آيفون هاي تصويري درب به دو روش باز مي شود. در روش اول از فنر و انرژي ذخيره شده در آن براي آزاد كردن زبانه استفاده مي شود و در روش دوم زبانه توسط يك مگنت به داخل رفته و درب باز مي شود.

 

خريد آيفون تصويري

[Image: آيفون تصويري]

 

در انتخاب پنل آيفون بايد به مقاومت آن در برابر نفوذ آب، گرد و غبار و نور خورشيد توجه داشت. براي حفاظت از اين پنل ها ميتوان از قاب هاي مخصوص استفاده نمود.

پنل در باز كن بايد در ورودي ساختمان، جنب درب نصب شود و ارتفاع لنز دوربين آن نيز بايد ۱۴۵ سانتي متر از كف فاصله داشته باشد. نصب اين پنل بايد به نحوي صورت گيرد كه غبار و رطوبت در آن نفوذ نكند.

قوطي دربازكن تصويري بايد قبل از نماكاري ساختمان نصب شود. در واقع وقتي آن را روي ديوار قرار ميدهيد، لبه قاب آيفون بايد مماس با لبه نما (آجر يا سنگ) قرار گيرد. علاوه بر آن داخل قوطي و پشت مهره هاي آن كه پيچ وصل ميشود بايد توسط چسب كاغذي پوشش داده شود تا دوغاب و سيمان بندكشي باعث بسته شدن آن نشود.

در برخي مدل هاي آيفون تصويري براي محكم نگه داشتن گوشي سر جاي خود از آهن ربا استفاده شده است. اين آهنربا از افتادن گوشي جلوگيري ميكند.

كمپاني هاي توليد كننده آيفون براي محصولات خود گارانتي تعيين ميكنند كه اكثراً بين ۳۰ تا ۳۶ ماه است. برخي برندها نيز داراي گارانتي تعويض يكساله هستند. نكته مهم ديگر در مورد آيفون ها اين است كه اين محصول حتما داراي نمايندگي در سراسر كشور باشد تا در صورت لزوم بتوان خدمات مورد نظر را دريافت نمود.

فروش آيفون تصويري نماوا

شركت هاي مختلف داخلي و بين المللي در زمينه توليد و فروش آيفون هاي تصويري فعاليت مي كنند، از آن جمله ميتوان به شركت آيفون تصويري سوزوكي، آيفون تصويري سيماران، آيفون تصويري تابا، آيفون تصويري فونيكس، آيفون تصويري الكتروپيك ، آيفون تصويري تكنما، آيفون تصويري كوماكس، آيفون تصويري اف اف تكنولوژي، آيفون تصويري تابان، آيفون تصويري نماوا اشاره نمود.

 

شركت آريا صنعت ايرانيان تبريز با در اختيار داشتن پرسنل متخصص و مجرب در زمينه خدمات مهندسي و تأمين كالاي مورد نياز صنايع نفت، گاز و پتروشيمي و كاخانجات توليدي در راستاي قطعات و تجهيزات مربوط به تجهيزات برق ساختمان و اتوماسيون صنعتي فعاليت خود را از سال 1390 با قرار گرفتن در ليست تامين كنندگان واحدهاي صنعتي به صورت رسمي آغاز نموده است. اين مجموعه مفتخر است كه توانسته با همكاري مستقيم شركتهاي توليدي داخلي و خارجي و حذف واسطه تجهيزات و قطعات مربوط به اين صنف را تامين نمايد. در اين راستا فروش انواع آيفون هاي تصويري نماوا  را در برنامه كاري خود قرار داده است. جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت قيمت بروز انواع آيفون تصويري نماوا  ميتوانيد با كارشناسان اين شركت در ارتباط باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۰:۲۶ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)