ليفتراك ليفتراك .

ليفتراك

جك پالت برقي و مزيت هاي آن


جك پالت برقي

 

جك پالت برقي

 


هيچ دو انباري دقيقا شبيه هم نيستند و عملكردها، تجهيزات و شرايط يك انبار تعيين كننده ميزان بهره وري آن است. كليد كار با حداكثر بهره وري، استفاده هوشمندانه از منابع است. بهينه سازي روش هاي حمل و نقل و توزيع كالا به گونه اي كه اطمينان حاصل شود كه اپراتورهاي شما ايمن و راحت هستند، TCO (هزينه كل عمليات) كاهش مي يابد و در مقابل رقبا سهم بازار را به دست مي آوريد. اينجا جايي است كه تجهيزات انبارداري الكتريكي وارد مي شوند.

جك پالت برقي (پالت تراك برقي)

جك پالت برقي، كه به نام‌ پالت‌تراك برقي نيز شناخته مي‌شوند، براي بلند كردن و جابه‌جايي پالت‌هاي سنگين‌ و انباشته‌شده در مسافت‌هاي طولاني‌تر، با به كارگيري نيرو محركه هستند. جك پالت هاي برقي اساسا براي جابجايي افقي بارهاي پالت استفاده مي شوند كه آنها را براي فضاهاي بزرگ و انبارها ايده آل مي كند. از مزيت هاي اين تجهيزات مي توان مانور آسان، ايمني و كاركرد ساده، نياز به نگهداري كم اشاره نمود. پالت تراك ها به روشي مشابه با جك پالت هاي دستي كار مي كنند، اپراتور شاخك ها را به داخل پالت مي كشد تا امكان تحمل بار را فراهم كند. با اين تفاوت كه بلند كردن بار و حركت كامل جك پالت برقي توسط يك موتور AC الكتريكي كه در داخل خود دستگاه قرار دارد تغذيه مي شود. چندين مدل پالت تراك برقي توسط توليدكنندگان اين محصول ر اختيار مصرف كنندگان قرار مي گيرد كه در حالت كلي مي توان به پالت تراك سكودار و پالت تراك بدون سكو اشاره نمود.

 

مزاياي جك پالت برقي

جك پالت هاي برقي با ساده‌سازي انتقال مواد، كارايي عمليات شما را بهبود مي‌بخشند. آنها اين كار را با ارائه راحتي و بهره وري بيشتر اپراتور از طريق ارگونومي طراحي شده انجام مي دهند. بر كسي پوشيده نيست كه با رشد عمليات شما، بايد راه هاي كارآمدتري براي حمل و نقل كالاهاي خود در نظر بگيريد. در اين مثال، پالت‌تراك‌ها گزينه مناسبي براي ناوگان شما در داخل انبار، كارخانه و يا شركت هاي توليدي هستند. از مزيت هاي استفاده از اين تجهيزات مي توان به موارد زير اشاره نمود :

1. افزايش بهره وري

پالت تراك هاي برقي با قابليت شارژ سريع، تطبيق‌پذيري و گزينه‌اي براي كار در سرعت‌هاي بالا، اين فرصت را براي به حداكثر رساندن بهره‌وري مواد بدون زحمت فراهم مي‌كنند. صرف نظر از اينكه خواسته‌هاي عملياتي شما چيست، كاهش يا حذف كارهاي دستي فشار اپراتور را به حداقل مي‌رساند كه باعث ارتقاي يك محيط كاري سالم و افزايش روحيه كاركنان مي‌شود.

با يك شاسي جمع و جور همانند يك جك پالت دستي، وزن سبك و كنترل‌هاي ساده اين دستگاه، جك پالت هاي برقي در هزينه‌هاي كسب‌وكار شما صرفه‌جويي مي‌كنند و بهره‌وري كارمندان را بدون به خطر انداختن كارايي بهبود مي‌بخشند.

2. مقرون به صرفه بودن

جك پالت برقي با فناوري نوآورانه باطري‌هاي الكتريكي كار مي‌كنند كه به اين معني است كه بسيار كارآمد هستند. شاسي جمع و جور و حداقل قطعات متحرك آنها نياز به تعمير و نگهداري و هزينه اي را كه به همراه دارد را كاهش مي دهد. باطري هاي اين تجهيزات به گونه اي طراحي شده اند كه به راحتي از خود دستگاه جدا مي شوند و اين امكان را مي دهند كه در جايي به غير از جك پالت شارژ شوند بنابراين مي توان با داشتن يك باطري يدكي زمان خاموشي را به حداقل رساند، زيرا مي‌توانيد باتري‌هايي را كه در حال استفاده نيستند، دوباره شارژ كرد.

3. صرفه جويي در زمان

جك پالت برقي بسيار قابل مانور و با سرعت هستند و به شما امكان مي‌دهند فرآيندهاي جابجايي مواد شما در زمان كوتاه‌تري در مقايسه با جك پالت دستي پوشش داده شوند. توانايي سوار شدن يا نشستن بر روي يك پالت تراك اپراتورها را قادر مي سازد تا وظايف چرخه طولاني را انجام دهند و كالاهاي سنگين را حمل كنند، كارهايي كه در غير اين صورت زمان و انرژي زيادي را مصرف مي كنند.

علاوه بر اين، با استفاده از فناوري قدرتمند و كارآمد باطري هاي ليتيوم يون (Li-ION)، جك پالت هاي برقي را مي‌توان به سرعت شارژ كرد و اطمينان حاصل كرد كه در زمان مورد نياز كار مي‌كنند.

4. كاهش خطر آسيب

ارگونومي نقش بسيار زيادي در كاهش خطر صدمات در انبارها دارد. با ويژگي‌هايي مانند سر پنجه‌هاي بهبوديافته با كنترل‌هايي كه به راحتي در دسترس هستند، جابجايي بسيار آسان است. تجهيزات با طراحي ارگونوميك به اپراتور اين امكان را مي دهد كه از ماشين ها بدون فشار استفاده كند كه بهره وري را به حداكثر مي رساند و در عين حال كاملا محافظت مي شود و از آسيب هاي احتمالي مانند RSI (آسيب ناشي از فشار مكرر) محافظت مي شود.

5. سازگار با محيط زيست

جك پالت هاي برقي يك انتخاب سبز و پايدار هستند. فناوري باتري Li-ION كه آنها از آن استفاده مي كنند، بدون انتشار آلاينده هاي مضر، براي كاهش ردپاي كربن و رسيدن به اهداف پايداري كار مي كند. وسايل نقليه الكتريكي نيز بسيار بيصدا از ليفتراك‌هايي مانند ICE (موتور احتراق داخلي) هستند. اين باعث مي شود اپراتورها در انبار راحت تر بشنوند و خطر آسيب هاي ناشي از شنوايي و آلودگي صوتي را كاهش مي دهد.

6. تجهيزات فشرده

شاسي جمع و جور پالت تراك ها آنها را براي دسترسي و پيمايش به راهروهاي تنگ و فضاهاي كوچك در يك انبار عالي مي كند. اين باعث مي‌شود تا براي كارهايي كه فضاي محدودي دارند و به سرعت نياز دارند، مانند تكميل كف انبار، به‌شدت قابل استفاده باشند. پالت تراك ها مي توانند به طور موثر فعاليت ها را بدون ايجاد ترافيك، آسيب يا مسدود كردن مناطق انبار انجام دهند.


خصوصيات جك پالت برقي

موتور پرقدرت 2.2 كيلووات
استفاده از برد كنترل هوشمند كورتيس
دسته ارگونوميك
جو استيك مجهز به دستگاه معكوس كننده اضطراري براي حفظ ايمني اپراتور
داراي چرخ هاي تعادل براي افزايش تعادل و ثبات دستگاه
مجهز به ليتيومي با طول عمر بالا و شارژ سريع
به كارگيري موتورهاي AC با هزينه تعمير و نگهداري پايين
داراي شارژر داخلي
سيستم هوشمند تنظيم سرعت به صورت نمايي
ترمز خودكار با رهاسازي دسته جك پالت
كليد قطع اضطراري
داراي حركت لاك پشتي
چرخ هاي پلي اورتان ضدسايش نشكن
ورق دوبل تقويت شده داراي استاندارد TUV سلامت و كيفيت كالاي صنعتي
 
توليدكنندگاه جك پالت برقي

شركت بسياري در زمينه توليد تجهيزات انبارداري از جمله جك پالت برقي فعال مي باشند كه بعنوان نمونه مي توان به شركت هاي زير اشاره نمود :

پالت تراك بي تي (BT)
پالت تراك يونگهانريش (Jungheinrich)
پالت تراك نابليفت (Noblelift)
پالت تراك كلارك (Clark)، پالت تراك زاول (Zowell)
پالت تراك سوسانگ (SOOSUNG)
پالت تراك ميتسوبيشي (Mitsubishi)
پالت تراك زوم لاين (Zoomlion)
فروش انواع جك پالت برقي

جك پالت هاي برقي با اينكه از حانواده پالت تراك هاي برقي هستن با اين جال اكثرا بدون سكو توليد مي شوند و براي تناژهاي پايين همچون 1.5 و 2 تن مناسب مي باشند . اين تجهيزات در موارد كه وزن زيادي مورد نياز نباشد و مسافتي كه قرار است بار را جابجا نمايد پايين باشد گزينه مناسبي مي باشند. جك پالت هاي برقي بيشتر در كارخانجات توليد مواد غذايي، شركت هاي توليد دارو، انبار هاي كوچك و متوسط، سردخانه ها، فروشگاههاي بزرگ كاربرد دارند.

هايپر صنعت تبريز با حضور بيش از دو دهه در زمينه تامين انواع تجهيزات انبارداري از جمله جك پالت دستي، استاكر دستي، نيمه شارژي و شارژي و انواع ليفتراك هاي برقي، ديزل و دوگانه سوز و با مطالعه بازار مصرف و با كمك مديران خبره خود اقدام به واردات انواع جك پالت برقي نموده است، اين تجهيزات با گارانتي و خدمات پس از فروش در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۰۵:۳۶ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)