ليفتراك ليفتراك .

ليفتراك

جك پالت برقي

جك پالت برقي – پالت تراك برقي – ليفتراك برقي

اما جك پالت برقي، همانطور كه از اسم اين نوع جك پالت پيداست دستگاهي است كه در كنار دارا بودن ويژگي هاي يك جك پالت يك ويژگي با اهميت ديگر يعني استفاده از نيروي محركه و اوليه برق براي استفاده از جك هيدروليك، حركت جك پالت و كنترل آن را نيز دارا است. برق اين جك پالت از طريق يك باطري قدرتمند و قابل شارژ تامين مي شود و كاربر تنها كافي است پشت فرمان بايستد و عمل حمل و يا جا به جايي را به وسيله هدايت آن انجام دهد. جك پالت برقي در دو تنوع اصلي با قابليت حمل نفر و يا بدون قابليت حمل نفر تقسيم مي شوند. قيمت جك پالت برقي به نسبت ديگر جك پالت ها بالاتر مي باشد. اما اين قيمت بالاتر در كنار مزيت هاي اين دستگاه اصلاً به نظر نمي آيد. سرعت و بازدهي اين دستگاه در انبار بسيار بالا بوده و آلودگي زيست محيطي از خود باقي نمي گذارد.

 

برخي از مزاياي خريد جك پالت برقي

جك پالت برقي (نفر بر): ثبات، امنيت، اطمينان، انطباق استانداردها با استانداردهاي روز اروپا، پمپ قدرتمند، داراي محافظ ضد انفجار، ميكروسوييچ هاي چشمي، سيستم تعادل و تعليق ايستا، فرمان گيري آسان، ضد لغزش و تغيير جهت ناگهاني، شارژ آمپر بالا، محافظ تخليه بيش از حد باتري و… موارد فوق تنها بخشي از مزاياي اين دستگاه فوق العاده مي باشد كه باعث مي شود قيمت جك پالت برقي ديگر براي خيلي از مشتريان به چشم نيايد.

 

نكات كليدي در خريد و فروش جك پالت برقي

شاخك جك پالت برقي

اول از همه توجه كنيد كه طول شاخك مورد انتخاب شما متناسب با طول پالت هايتان باشد. جك پالت ها به دو دسته شاخك كوتاه و شاخك بلند تقسيم مي شوند. از طرفي بايد اين نكته را بدانيد كه شاخك بلند براي دور زدن به فضاي بيشتري نياز دارد. بعضي از چنگال ها هم خيلي كوتاه هستند كه شايد مناسب كار شما نباشد.

ظرفيت حمل بار جك پالت برقي

قبل از انتخاب حتما بايد بدانيد حدود وزن بار شما چقدر است و متناسب بار خود ليفتراك دستي خود را انتخاب نماييد.

توانايي بالابري جك پالت برقي

اگر نياز داريد كه بار را تا ارتفاع خاصي بالا ببريد اطمينان حاصل كنيد كه جك پالت اين ارتفاع را براي شما فراهم مي كند.
ظرفيت جك پالت هم به اين ارتفاع هميشه وابسته است و حداقل ارتفاع آن را حتما چك كنيد تا دقيقا با نياز درخواستي شما يكي باشد.

وزن خود جك پالت برقي

وزن دستگاهي كه ميخريد ميتواند يك عامل مهم در انتخاب آن باشد زيرا وزن ليفتراك دستي ميتواند در جابجايي آن موثر باشد.

چرخ جك پالت برقي

براي عملكرد صحيح دستگاه انتخاب صحيح چرخ ، مساله خيلي مهمي است.
چرخ هاي با كيفيت هم چنين از كفپوش شما نيز محافظت مي كنند ، پس در انتخاب آن دقت كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۹:۳۷ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)