لیفتراک لیفتراک .

لیفتراک

شارژر لیفتراک

فروش شارژر باطری لیفتراک برقی در انواع 24 ولت 40 آمپر ، 36 ولت 80 آمپر ، 48 ولت 100 آمپر، 72 ولت 100 آمپر و 80 ولت 100 آمپر در انواع تک فاز و سه فاز مجهز به سیستم ایکوال یا شارژر کننده یکسان سلولها و فول اتوماتیک که مقاومت بالایی در مقابل تغییرات ولتاژ ورودی دارا می باشند همچنین این دستگاه ها شامل گارانتی های معبتر نیز هستند. جهت استعلام قیمت شارژر باطری لیفتراک برقی با واحد مربوطه تماس حاصل فرمایید.

شارژر باطری ترانسی
شارژر باطری فرکانسی
مولتی شارژر باطری لیفتراک
شارژر 24 ولت 40 آمپر
شارژر 36 ولت 80 آمپر
شارژر 48 ولت 100 آمپر
شارژر 72 ولت 100 آمپر
شارژر های لیفتراک دبا مجهز بودن به سییتم کنترل ولتاژ میکروپروسسور در مقابل تغییرات ناگهانی ولتاژ مقاومت بسیار خوبی دارند. شارژر لیفتراک با استفاده از برد الکترونیکی هوشمند وضعیت باطری را تحت نظر دارد و به وسیله لامپ های LED و صفحه LCD موجود بر روی شارژر لیفتراک میتواند میزان شارژ و وضعیت باتری را در مراحل مختلف به کاربر اطلاع دهد.

فرآیند شارژر بازری لیفتراک توسط میکروکنترلر شارژر لیفتراک و بصورت کاملا هوشمند صورت میپذیرد. این میکرو کنترلر خطا های احتمالی را که ممکن است در طول شارژ باطری رخ دهد را از طریق لامپ های LED شارژر به مصرف کننده اطلاع میدهند. این شارژر ها در انواع مختلف مجهز به فیوز میباشند تا از اتصال اشتباه قطب های باتری و یا اضافه جریان احتمالی محافظت لازم را به عمل آورده و از آسیب رسیدن به باطری لیفتراک جلوگیری کنند.
در هنگام خرید و استفاده از شارژر لیفتراک بایستی مطمئن شوید که شارژر ی که از آن استفاده میکنید با باطری شما همسان باشد به عبارت دیگر شارژر دارای ولتاژ خروجی و آمپر شارژ متناسب با باتری شما باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۴:۲۵ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)