بک لینک -

سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار

 لیفتراک لیفتراک .

لیفتراک

رادیاتور لیفتراک

در تمامی موتورهایی که با سوخت فسیلی کار می کنند، در اثر احتراق موتور حرارت تولید می شود که این امر باعث بالا رفتن دمای موتور می گردد. بالا رفتن دما در موتورهای درون سوز باعث میشود مقداری از انرژی حاصل از احتراق سوخت به گرما تبدیل شده و از بین برود. با وجود تمام پیشرفت های که در زمینه تولید موتور صورت گرفته هست راندمانی در حدود 45 درصد برای این نوع موتورهای میتوان متصور شد.

از سیستم هایی که برای کنترل دمای موتور استفاده می شود می توان به سیستم خنک کننده موتور اشاره نمود . این سیستم شرایطی را فراهم می نماید تا موتور لیفتراک در دمای تعریف شده استاندارد خود کار نماید و مانع تغییرات دمایی خارج از محدوده استاندارد شود.

 

آشنایی با اجزای تشکیل دهنده سیستم خنک کننده لیفتراک و همچنین شناسایی عیوب آن و اقدام به موقع برای رفع این عیوب یکی از مهمترین نکاتی است که باید مالک لیفتراک بایستی بخوبی با آنها آشنا باشد. بدلیل ارتباط مستقیم سیستم خنک کننده با موتور در صورت عدم بازدید به موقع سیستم خنک کننده و رفع مشکلات آن، در عملکرد موتور لیفتراک اختلال ایجاد شده و یک افزایش دمای ناخواسته باعث تحمیل هزینه‌های چند میلیون تومانی برای بازسازی و احیا مجدد موتور را شامل شود.

اصلی‌ترین اجزای تشکیل دهنده سیستم خنک کننده موتور لیفتراک را می توان بصورت زیر بیان نمود :

پروانه موتور لیفتراک
ترموستات لیفتراک
رادیاتور لیفتراک
شیلنگ های رادیاتور  لیفتراک
واتر پمپ لیفتراک
سیستم های خنک کاری به دو دسته سیستم خنک‌کاری با هوا، سیستم خنک‌کاری با مایع تقسیم بندی می شوند. در سیستم خنک کاری با مایع، آب و یا هر سیالی که در این سیستم استفاده می شود در طول موتور گردش می کند و هنگامیکه گرمای موتور را به خود جذب کرد به سمت رادیاتور  لیفتراک هدایت می شود. وظیفه رادیاتور لیفتراک هم انتقال گرما به هوای اطاف خود می باشد. برخلاف خودروهای سواری که در جلو ماشین قرار دارند و از جریان هوا برای خنک کاری بهره می گیرند، در لیفتراک، رادیاتور  در پشت دستگاه قرار گرفته است و برای عملیات خنک کاری مایع از پروانه لیفتراک بهره گرفته می شود که به محور خودرو متصل شده است و با شروع بکار موتور عملیات خنککاری را انجام می دهد.

جنس رادیاتور ها متفاوت است، از جمله می‌توان به رادیاتور های آلومینیومی، فولادی، مسی و چدنی اشاره کرد.

به‌طور کلی رادیاتور  لیفتراک یک نوع مبدل حرارتی است که گرما را از سیال یعنی آب داغ در سیستم حرارتی گرفته و به محیط از طریق تماس سطحی با هوا و از طریق تابش گرمایی انتقال می‌دهد. بهترین گرینه برای استفاده در رادیاتور  لیفتراک، مس می باشد، که از مزایای آن می توان به بازده حرارتی بالا و عدم زنگ زدگی اشاره نمود ولی بدلیل قیمت بالا استفاده از آلومینیوم رایج تر و بصرفه تر می باشد.

رادیاتور  لیفتراک آلومینیومی نسبت به نوع مسی ارزان‌تر و همچنین وزن آن کمتر است. مقاومت این فلز هم مقابل زنگ‌زدگی در اثر مجاورت با آب بیشتر است و عمر طولانی‌تری هم دارد. مجموع این دلایل سبب شده که از این فلز در ساخت رادیاتور ها استفاده کنند. برخی رادیاتور ها را از جنس مس هم می‌سازند.

 

 

با کارکرد لیفتراک و با گذر زمان و بدلیل اینکه رادیاتور  لیفتراک با آب بصورت مستقیم تماس دارد، نقاط پوسیده و فرسوده ممکن است در آن ایجاد شده و باعث نشتی هایی بر رادیاتور  گردد و همچنین بدلیل ناخالصی های موجود در آبی که برای رادیاتور  استفاده می شود رسوب داخل رادیاتور پدیدار می گردد.

به دلیل کارکرد لیفتراک در محیطهای مختلف آسیب دیدن، سوراخ شدن و یا نشتی رادیاتور تنها مختص رادیاتورهای فرسوده نمی باشد، سنگ ها و یا اشیای مختلف دیگری که ممکن است به رادیاتور  لیفتراک پرتاب شود، می تواند موجب سوراخ شدن و یا نشتی رادیاتورهای سالم نیز گردد.

در بیشتر موارد برای صرفه جویی در هزینه ها جایگزینی رادیاتور  جدید مقرون به صرفه نمی باشد و بهترین راه حل در صورت تشخیص کارشناس لیفتراک، تعمیر رادیاتور می باشد. تعمیر رادیاتور  لیفتراک توسط واحد فنی آذران پیشرو صنعت انجام شده و با ضمانت کارکرد تحویل مشتری داده می شود. همچنین این شرکت در صورتیکه رادیاتور  لیفتراک قابل تعمیر نبوده و همچنین از بازار نیز قابل تامین نباشد آماده ساخت رادیاتور بر اساس ابعاد و مشخصات طبق نمونه رادیاتور  مستعمل می باشد.

امروزه یکی از مهمترین دغدغه های شرکتهای عمرانی ،معدنی و صنعتی در انتخاب ماشین آلات، کیفیت مطلوب و طول عمر  مفید بالای آنها می باشد که این مهم تنها با خدمات پس از فروش مناسب و استفاده از قطعات یدکی مطمئن محقق خواهد شد ؛  لذا در جهت نیل به این استراتژی شرکت آذران پیشرو صنعت دارای خدمات رسانی در بالاترین کیفیت به مشتریان می باشد ، واحد قطعات آذران پیشرو صنعت مفتخر است تا با تامین مناسب قطعات یدکی لیفتراک در برندهای مختلف خدمتگزار مشتریان محترم باشد.

در این راستا این شرکت با سالها تجربه در زمینه ی تهیه و توزیع و تامین قطعات انواع لیفتراک (لیفتراک سهند،لیفتراک تویوتا، لیفتراک کوماتسو  و …) از فعالترین فروشگاهها می باشد و قطعات و لوازم یدکی اورجینال انواع لیفتراک که از آن جمله می توان به رادیاتور لیفتراک اشاره نمود را با تضمین کیفیت تحویل مشتریان خود داده است و با ارائه محصولاتی با کیفیت بالا  توانسته است نظر مشتریان خود را جلب نماید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۵:۴۷ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

فیلتر لیفتراک

مانند بیشتر دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی و حمل و نقل، در لیفتراک ها نیز از فیلتر در قسمت های مختلف قطعات اصلی استفاده میشود. امروز میخواهیم در مورد انواع فیلترهای لیفتراک و کارآیی آنها صحبت کنیم. فیلترهای لیفتراک به چند دسته تقسیم میشوند:

فیلتر هوای لیفتراک
فیلتر سوخت گازوئیل لیفتراک
فیلتر روغن گیربکس لیفتراک
فیلتر روغن موتور لیفتراک
فیلتر صافی بنزین لیفتراک
فیلتر هوای لیفتراک
فیلتر هوای لیفتراک هم مانند سایر اجزای موتور لیفتراک دارای اهمیت فراوانی است و وجودش برای لیفتراک الزامیست و همانطور که از اسمش پیداست نقش فیلتراسیون هوا را برعهده دارد. فیلتر هوا بر سر راه هوای ورودی به موتور لیفتراک قرار می گیرد و ذرات ناخالص موجود در این هوای ورودی را به خود جذب میکند، همچنین وظیفه کنترل میزان هوای ورودی به موتور را نیز بر عهده دارد.

ذرات آلاینده بسیار زیادی درون هوا وجود دارد که می توانند به اجزای موتور لیفتراک شما آسیب برسانند و آنها را دچار فرسایش نمایند. سوپاپ ها، یاتاقان ها، رینگ های پیستون و همچنین بدنه سیلندرها از قطعاتی هستند که به راحتی مورد فرسایش قرار می گیرند. این ذرات که باعث آسیب به موتور می شوند عبارتند از گرد و غبار موجود در هوا، دوده، گرده، رطوبت و خیلی از ذرات مضر دیگر. فیلتر هوای لیفتراک هم وظیفه دارد از ورود این ذرات به داخل موتور و اجزای آن جلوگیری کند.


فیلتر سوخت لیفتراک
سوختی که وارد باک لیفتراک می شود چه از نوع بنزینی و چه از نوع دیزل (گازوئیل)، ممکن است در طول مراحل حمل و نقل، انبارداری یا حتی هنگام استفاده داخل باک دارای ناخالصی ها، مواد ریز میکروسکوپی یا مواد اضافه ای مثل آب، مواد خارجی و آلودگی، گردد. این مواد گاها ممکن است به حدی ریز و کوچک باشد که با چشم دیده نشوند.

از آنجا که نحوه ی عمل قطعات سیستم سوخت رسانی بسیار حساس است ، ورود هر گونه ناخالصی و آلودگی های ریز و درشت باعث صدمه رساندن و فرسایش سریع در این قسمت ها می شود. همچنین ورود آب نیز به این قسمت ها موجب زنگ زدگی و فرسایش قطعات سیستم سوخت رسانی و باعث کارکرد نامنظم موتور، نشر دود از اگزوز و کاهش توان موتور نیز می شود.

برای جلوگیری از این مخاطرات در سیستم سوخت رسانی از فیلتر سوخت لیفتراک استفاده می کنند، سوخت پس از پمپاژ از باک به فیلتر منتقل میشود تا آلودگی‌ها و ناخالصی‌ها را از سوخت جدا کند و سوخت را در اختیار موتور جهت احتراق قرار دهد، سوخت خارج شده از فیلتر آماده احتراق می باشد و به سمت موتور هدایت می شود.

فیلتر های سوخت که عمل تصفیه را انجام میدهند عموما از نوع کاغذی هستند. بخش جدا کننده ی این فیلترها از نوعی کاغذ مخصوص ساخته شده و برای اینکه کارایی بیشتر و سطح موثرتری از فیلتراسیون را داشته باشد، آن را به صورت چین دار ساخته و درون یک محفظه‌ی فلزی قرار می دهند.


فیلتر روغن گیربکس لیفتراک
فیلتر گیربکس باید در زمان های معین تعویض شود. در سرویس گیربکس لیفتراک تنها تعویض روغن کافی نیست و باید کارتل گیربکس باز شده و فیلتر آن نیز تعویض و یا شستو شود. رسیدگی به فیلتر گیربکس بسیار مهم است. چون فیلتر گرفته، باعث عبور کمتر جریان روغن و اغلب باعث آسیب دیدن گیربکس میشود. بعضی از مدل های گیربکس امروزی، فیلتر در داخل گیربکس نصب شده و یا به عبارتی گیربکس های یک بار مصرف هستند چون با کثیف شدن و گرفته شدن فیلتر، عمر گیربکس نیز به پایان میرسد. بنابراین دقت تعویض به موقع روغن در این گیربکس ها عملا میتواند عمر گیربکس را در بر داشته باشد.


فیلتر روغن موتور لیفتراک
وظیفه فیلتر روغن موتور لیفتراک نیز مانند فیلتر هوا این است که باید ناخالصی های روغن موتور و براده های فلزی که از موتور جدا می شوند را بگیرد و مانع ورود آن ها به موتور لیفتراک شود. بعبارتی دیگر فیلتر روغن، روغن موتور را از تمام ذرات ناخالصی که برای موتور مضر است، پاکسازی می کند و نقش مهمی در سالم ماندن موتور و نیز پیستون ها و سیلندرها ایفا می کند.

چه زمانی روغن موتور لیفتراک را عوض کنیم؟
موتور به وسیله پمپ تعبیه شده در آن، روغن را به مخزنی هدایت می‌کند که فیلتر در آن قرار گرفته است. روغن از طریق سوراخ هایی که در بالای آن تعبیه شده وارد فیلتر و بخش پاک کنندگی خواهد شد. در پشت سوارخ‌های متعدد روی فیلتر یک دریچه ایمنی نیز وجود دارد که مانع از ورود آلودگی‌های خارجی می‌شود. این دریچه با فشار روغن کنار رفته و سپس بسته خواهد شد. روغن که از سوراخ‌های بالایی وارد شد، از دریچه ایمنی گذر کرد به قسمت اصلی فیلتر می‌رسد که از جنس سلولوزی یا الیاف مصنوعی است. روغن در این فیلتر‌ها کاملا تمیز و آلودگی احتمالی آنها از بین می‌رود سپس از طریق سوراخ‌های متعدد تعبیه شده در مرکز به استوانه میانی وارد می‌شود. روغن‌های انباشته شده در این قسمت با فشار از قسمت بالایی فیلتر که بخش خروجی نام دارد به سمت موتور حرکت خواهد کرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۸:۲۹ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

خرید بازدید و کلیک گوگل 1 تا 10 دقیقه ارتقا زمان ماندگاری در سایت

سفارش و خرید جستجو و کلیک ارگانیک گوگل تجاری


ویژگی و قابلیت های سرویس/محصول و خدمات:


●هدف این سرویس علاوه بر ارتقا ctr و افزایش رتبه کلمات کلیدی ارتقا فوری Daily Time on Site می باشد

●ارتقا CTR استراتژی موفق، مناسب همه وب‌سایت‌ها

●ارتقا فوری Daily Time on Site استراتژی هدفمند مناسب کلیه بزینس های آنلاین

●تاثیر سریع و نتایج شفاف

●صرفه جویی در زمان و بازگشت سرمایه با نرخ جذب بالای مشتریان جدید

●قابلیت انتخاب نوع آی پی ایرانی یا خارجی

●قابلیت ثبت آمار و نمایش در گوگل سرچ کنسول و Alexa

قابلیت انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاری 1 دقیقه تا 10 دقیقه

●فاقد قابلیت جستجو بازگشتی و بازدید صفحات سایت

●فاقد قابلیت اسکرول و کلیک تصادفی در صفحه سایت

راهبرد و مزایای سرویس جستجو و کلیک ارگانیک گوگل تجاری
جستجو و خرید کلیک گوگل تجاری شیک رنک

خرید سرچ و کلیک ارگانیک گوگل نسخه تجاری - انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاری ★1 دقیقه تا 10 دقیقه★ - ارتقا فوری Dwell Time - ارتقا فوری Daily Time on Site - چند برابر شدن ترافیک و کلیک ارگانیک سایت - افزایش همزمان Total Impressions و Total Clicks افزایش Average CTR تا 100 درصد کسب بهترین نتیجه در Average position - کاهش و بهبود تدریجی رنک الکسا ایران و جهانی - کسب امتیاز از الگوریتم جدید گوگل - در نتیجه ارتقا فوری رتبه سایت و کلمات کلیدی از صفحات پایینی گوگل تا ردیف برتر در Google
جستجو و کلیک ارگانیک گوگل تجاری


صفحه یک گوگل ردیف اول گوگل رویا نیست .

هوش مصنوعی گوگل بر این باور است اگر بازدید کننده مدت زیادی را در سایت سپری کرده است احتمالا محتوای آن صفحه پاسخ گوی نیاز او بوده پس محتوای مفیدی است.

در نتیجه این صفحه شرایط کسب جایگاه بهتری در نتایج گوگل را دارد. Google می داند که CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سایتی CTR پایین تری داشته باشد به طور حتم گزینه مناسبی برای حضور جایگاه نخست و رتبه 1 گوگل نیست و جایگاه خود را از دست میدهد.

با بسته های خرید جستجو گوگل تجاری ctr تک تک کلمات کلیدی سایت خود را منفجر کنید !(99.9% CTR)! (تبدیل رویا به واقعیت) برای اولین بار توسط شیک رنک ممکن شد در گذشته ارتقا CTR بیش از 10 درصد ممکن نبود و همچنان در هیچ سایت و بسته دیگری امکان پذیر نخواهد بود با بسته های ابتدایی آغاز کنید تا به باور این افتخار پی برده سپس انفجار واقعی را در گوگل بصورت حرفه ای برای کلیه کلمات کلیدی سایتتان را رقم بزنید.

فرض کنید در یک بسته کلیک گوگل نسخه تجاری فقط 100 نفر عبارت کلیدی سایت شما را جستجو کنند و 100 کلیک صورت بگیرد نسبت جستجو و نرخ کلیک منجر به افزایش 100% Average CTR می گردد .

این فرایند بکلی به گوگل واکنش مثبت و تعامل بازدید کننده گان نسبت به سایت را با جستجو و کلیک باکیفیت و ارگانیک ثابت می کند و بلعکس اگر نرخ جستجو و کلیک سایتی در نتایج جستجو گوگل ضعیف باشد با افت و کاهش CTR روبرو بوده و جایگاه کلمات کلیدی و سایت تنزل پیدا خواهد کرد.

نکته:

میانگین مدت سپری شدن کاربر در سایت و Dwell Time هر یوزر بعد از لحظه جستجو و کلیک تا لحظه خروج از سایت 1 دقیقه تا 10 دقیقه قابل انتخاب می باشد .

 

منبع : chicrank.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۴:۴۹ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

انفجار ctr سایت در گوگل

سفارش و خرید سرچ گوگل تجاری (تاثیر فوق العاده سریع و انفجار CTR - بدون ریسک طبیعی ارگانیک - جستجو کاربران ایرانی از گوگل فارسی در موبایل یا دسکتاپ یا هر دو)
مناسب ارتقا فوری جایگاه عبارات کلیدی سایت های بین صفحه 20 تا ردیف نخست صفحه 1 گوگل و مناسب ارتقا تمامی کلمات پررقابت 200 ثانیه ای تضمینی

انفجار ctr

جستجو و کلیک ارگانیک گوگل تجاری
صفحه 1 گوگل ردیف 1 گوگل دیگر رویا نیست . Google میداند که CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سایتی CTR پایین تری داشته باشد به طور حتم گزینه مناسبی برای حضور جایگاه نخست و رتبه 1 گوگل نیست و جایگاه خود را از دست میدهد. با بسته های جستجو و کلیک ارگانیک گوگل نسخه تجاری ctr تک تک کلمات کلیدی سایت خود را منفجر کنید !(99.9% CTR)! (تبدیل رویا به واقعیت) برای اولین بار توسط شیک رنک ممکن شد در گذشته ارتقا CTR بیش از 10 درصد ممکن نبود و همچنان در هیچ سایت و بسته دیگری امکان پذیر نخواهد بود با بسته های ابتدایی آغاز کنید تا به باور این افتخار پی برده سپس انفجار واقعی را در گوگل بصورت حرفه ای برای کلیه کلمات کلیدی سایتتان را رقم بزنید. فرض کنید در یک بسته کلیک گوگل نسخه تجاری فقط 100 نفر عبارت کلیدی سایت شما را جستجو کنند و 100 کلیک صورت بگیرد نسبت جستجو و نرخ کلیک منجر به افزایش 100% Average CTR می گردد .
این فرایند بکلی به گوگل واکنش مثبت و تعامل بازدید کننده گان نسبت به سایت را با جستجو و کلیک باکیفیت و ارگانیک ثابت می کند و بلعکس اگر نرخ جستجو و کلیک سایتی در نتایج جستجو گوگل ضعیف باشد با افت و کاهش CTR روبرو بوده و جایگاه کلمات کلیدی و سایت تنزل پیدا خواهد کرد.
نکته: در این سرویس کلیه جستجو ها و کلیک ها بصورت پیش فرض از نتایج فارسی با کاربران و IP های ایرانی خواهد بود که Dwell Time و زمان ماندگاری هر یوزر بعد از کلیک تا لحظه خروج از سایت 200 ثانیه باشد.
 
لینک سفارش جهت انفجار ctr تک تک عبارات کلیدی سایت خود:
https://chicrank.com/cart.php?gid=30

منبع : شیک رنک


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۶:۵۷ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

دلایل فرسایش لاستیک لیفتراک

لاستیک لیفتراک یکی از مهمترین اجزای سازنده لیفتراک و به عنوان آخرین عضو گردنده از سیستم انتقال قدرت می باشد و نقش مهمی را در کنترل دستگاه بر عهده دارد، بر خلاف لاستیک اتومبیل، لاستیک  هایی که روی لیفتراک هستند نیاز به توجه ویژه ای دارند تا عملکرد لیفتراک و عمل جابجایی بار را پایدار و ایمن نگه دارند. برای بسیاری از مصرف کنندگان لاستیک  لیفتراک این سوال مطرح می شود که از کجا بدانیم عمر لاستیک  لیفتراک رو به پایان است و استفاده از این لاستیک  خطرناک می شود؟ و چه مواردی را بایستی رعایت نمود تا بتوان لاستیک  را برای مدت طولانی تری استفاده کرد؟

در اغلب مواقع توجه به تایر لیفتراک تا زمانی که مشکلات عمده ای به وجود بیاید و باعث خرابی طولانی شوند، فراموش می شوند. نگاه فعالانه تر به نحوه استفاده از تایرها در یک شرکت و یا کارخانه و درک عوامل خرابی آنها، می تواند از بروز این شرایط پرهزینه جلوگیری کند.

به طرز وحشتناکی، 28٪ شرکت ها، اشتباهات زیر را در زمینه لاستیک  لیفتراک انجام می دهند: در 3٪ این شرکت ها لاستیک  خیلی دیر تعویض می شود (که باعث می شود اپراتورها و لیفتراک در معرض خطر قرار بگیرند)  در حالی که در 25٪ شرکت ها لاستیک  خیلی زود تعویض می شود (اتلاف منابع طبیعی و پول نقد)

سوء استفاده اپراتور

 مواردی مانند چرخش بیش از حد، توقف های طولانی مدت، حمل اضافه بار و حرکت های ناگهانی که باعث حرکت درجا لاستیک  می گردد.

دمای زیاد

گرمای زیاد لاستیک  در طی کار طولانی لیفتراک زمانی رخ می دهد، که باعث می گردد لاستیک  لیفتراک حالت ژله ای پیدا کنند که همین امر باعث سایش سریعتر لاستیک  می گردد.

سطوح ناهموار

هنگامی که یک انبار یا کارخانه کف ناهمواری داشته باشد ، این امر باعث ساییدگی ناهموار لاستیک  ها و در نتیجه فرسودگی سریعتر آن می شود.

لاستیک  بادی با فشار نامناسب

کار با لاستیک  های کم باد، و یا لاستیک  با بادی بیش از حد، خطر جدایی دیواره جانبی، منفجر شدن ، سایش سریع آج را به همراه دارد.

استفاده از لاستیک  های بی اثر

این نوع تایر برای به جا نگذاشتن رد سیاه از خودشان بر روی سطح زمین ساخته شده اند. بزرگترین نقص این گونه تایرها، حذف کربن سیاه از مواد سازنده آنها و در نتیجه طول عمر کوتاه تر این نوع لاستیک  است.

کاربری نامناسب لاستیک

نوع کاربری و محل کار تعیین می کند که چه لاستیک ی مناسب لیفتراک می باشد. لیفتراک هایی که در فضای باز و کارهای سنگین استفاده می شوند نیازمند تایرهایی بادی و لیفتراک هایی که در انبارهای بازیافت مواد فلزی و آهنی و همچنین در کارخانجات شیشه با سطوح تیز و برنده و آسیب زننده کار می کنند، بایستی از لاستیک  توپر استفاده کنند.

کار بر روی صفحات بار انداز

اگر به طور نامناسب از روی صفحات بارانداز عبور کنید ، چرخیدن در صفحات باعث خرد شدن لاستیک  های لیفتراک می شود.

تایر مناسب برای کار را انتخاب کنید: انتخاب مناسب تایر اولین قدم برای بدست آوردن حداکثر کارایی از لاستیک  های صنعتی است.

لاستیک  ها را به طور منظم بازرسی کنید: لاستیک  ها باید حداقل یک بار در هفته بررسی شوند - در صورت امکان هر روز یک بار. به دنبال شیشه های شکسته، تراشه های فلزی و غیره باشید. از نظر ساییدگی ناهموار، لاستیک  لیفتراک را بازرسی کنید. در صورت مشاهده هرگونه سایشی، بلافاصله عامل آن را برطرف نمایید.

مرتباً لیفتراک را روغن کاری کنید: روغن کاری مناسب ، به ویژه سیستم های ترمز ، باعث کاهش کشیدن لاستیک  و توقف لغزش می شود. از روغن کشی زیاد خودداری کنید ، زیرا سرریز چربی و روغن برای اکثر ترکیبات لاستیک ی مضر است.

اکسل و فرمان محور را بررسی کنید: بررسی منظم دستگاه فرمان و تراز شدن محور برای بی نظمی مکانیکی ، از لاستیک  ها در برابر سایش سریع و نامنظم آج محافظت می کند.

اپراتورهای خود را آموزش دهید : رانندگی مناسب باعث صرفه جویی در لاستیک  می شود. اپراتورها را در مراقبت و عملکرد مناسب تجهیزات راهنمایی کنید.

راهروها را تمیز نگه دارید: راهروهای بهم ریخته و سایر سطوح باعث افزایش آسیب تایر می شود. شیار ، ترک و فرورفتگی کف ها را بررسی و ترمیم نمایید. سایر اشیا تیز موجود در راهروها منجر به برش آج و آسیب رسیدن به لاستیک  ها می شود.

از گرمای زیاد پرهیز کنید: از تماس با فلزات داغ یا کار با آن ها را برای مدت طولانی پرهیز کنید. گرمای بیش از حد در چنین شرایطی باعث از بین رفتن ساختار لاستیک  می شود.

از اضافه بار پرهیز کنید: اضافه بار می تواند باعث خرابی لاستیک  شود. منجربه برش و خرد شدن و باد شدن لاستیک  می شود. همیشه بار لیفتراک را در مرکز قرار دهید تا بار لاستیک  ها برابر شود. بار را روی انتهای چنگالها آویزان نکنید. پیچ سریع می تواند باعث اضافه بار شود.

از چرخش های تند و سریع جلوگیری کنید: چرخش های تند ، شروع سریع و توقف سریع باعث ایجاد فشار می شود که ممکن است منجر به خرابی لاستیک  شود.

از روغن ، گریس یا بنزین خودداری کنید: از عبور لاستیک  روی این مواد خودداری کنید. که برای لاستیک  مضر است. در صورت تماس لاستیک  با هر یک از این مواد ، بلافاصله آن را پاک کنید.

از بارهای ایستاده خودداری کنید: هنگامی که بارها بیش از یک روز یا بیشتر روی لیفتراک ها باقی بمانند، می توانند "نقاط صاف" ایجاد کنند. در موارد شدید ، یک نقطه صاف ایجاد می شود و لاستیک  با هر چرخش ضربه می خورد.

تایرهای باکیفیت قادر هستند در هر نوبت بارگیری 14% بار بیشتری حمل کنند. تایرهایی که سازندگان آنها مشخصاً روی مقوله‌ی کیفیت تمرکز کرده‌اند ممکن است در ابتدا اندکی گران به نظر برسند. با این حال، تاثیر آنها روی ایمنی، بهره‌وری و هزینه‌های نگهداری به نحوی است که، در طولانی‌مدت، آنها گزینه‌ی اقتصادی‌تری خواهندبود.

تایرهای باکیفیت نه‌تنها در زمینه‌ی ایمنی بسیار کارآمد هستند، بلکه قادرند راندمان کار را بالا ببرند. بهترین سرمایه‌گذاری برای استفاده‌کنندگان لیفتراک نیز خرید همین تایرهاست؛ زیرا، در این حوزه‌ی کاری، هرچه حداکثر ظرفیت و توان عملیاتی لیفتراک بالاتر برود، سود ایجادشده نیز به موازات آن افزایش خواهدیافت.

شرکت آذران پیشرو صنعت نظر به اهمیت صنعت جابه جایی مواد در اجرا و پیشبرد اهداف والای پروژه های ملی و صنعتی کشور با هدف ایجاد یک مجموعه متخصص در زمینه فروش انواع لاستیک صنعتی ( لاستیک  لیفتراک توپر و لاستیک  لیفتراک بادی) با برندهای معتبر جهانی نظیر ژاپن ، کره ، اندونزی در سایزهای مختلف ، اقدام به فروش و ارسال این نوع لاستیک  ها به تمام نقاط کشور نموده است.

به منظور این که قدرت تصمیم گیری خریداران و دقت آن ها در فرآیند تهیه لاستیک  لیفتراک افزایش بیابد، کارشناسان فروش این مجموعه معمولا چند برند را به مشتریان خود پیشنهاد می دهند تا کمک شایانی به انتخاب و خرید این نوع محصول کرده باشند.

جهت مشاوره خرید لاستیک  لیفتراک (تایر لیفتراک) و کسب اطلاعات فنی و اخذ قیمت لاستیک  لیفتراک تویوتا ، کوماتسو ، سهند ، سپاهان و … از طریق صفحه تماس با ما، با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۱۱:۲۷ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

ارتقا فوری نرخ کلیک و انفجار CTR

صفحه 1 گوگل ردیف 1 گوگل دیگر رویا نیست .

با بسته های جستجو و کلیک ارگانیک گوگل نسخه کولاک ctr تک تک کلمات کلیدی سایت خود را منفجر کنید !(99.9% CTR)! (تبدیل رویا به واقعیت) برای اولین بار توسط شیک رنک ممکن شد در گذشته ارتقا CTR بیش از 10 درصد ممکن نبود و همچنان در هیچ سایت و بسته دیگری امکان پذیر نخواهد بود با بسته های ابتدایی آغاز کنید تا به باور این افتخار پی برده سپس انفجار واقعی را در گوگل بصورت حرفه ای برای کلیه کلمات کلیدی سایتتان را رقم بزنید.

فرض کنید در یک بسته کلیک گوگل نسخه کولاک فقط 100 نفر عبارت کلیدی سایت شما را جستجو کنند و 100 کلیک صورت بگیرد نسبت جستجو و نرخ کلیک منجر به افزایش 100% Average CTR می گردد .

این فرایند بکلی به گوگل واکنش مثبت و تعامل بازدید کننده گان نسبت به سایت را با جستجو و کلیک باکیفیت و ارگانیک ثابت می کند و بلعکس اگر نرخ جستجو و کلیک سایتی در نتایج جستجو گوگل ضعیف باشد با افت و کاهش CTR روبرو بوده و جایگاه کلمات کلیدی و سایت تنزل پیدا خواهد کرد.

نکته:

  1.  در این سرویس کلیه جستجو ها و کلیک ها از نتایج فارسی با کاربران و IP های ایرانی خواهد بود که Dwell Time و زمان ماندگاری هر یوزر از لحظه جستجو و کلیک تا خروج از سایت نیز حداقل از 30 ثانیه شروع می شود و در بسته های ویژه تا 2,5 دقیقه متفاوت خواهد بود .
  2.  با توجه به اینکه ما از این سرویس در پروژه های خود استفاده می کنیم ظرفیت این سرویس محدود بوده و غیر قابل تمدید است

سرویس جستجو و کلیک ارگانیک گوگل نسخه کولاک چه کاربردها و امکاناتی دارد :

  • انفجار و ارتقا فوری و همزمان Total Impressions , Total Clicks
  • انفجار و ارتقا فوری 99.9% Average CTR نمونه 1 نمونه 2
  • انفجار و ارتقا فوری Average position
  • ارتقا فوری رتبه سایت و کلمات کلیدی در گوگل تا ردیف برتر Google
  • ارتقا رنک الکسا ایران و جهانی
  • قابلیت انتخاب نوع آی پی ایرانی یا خارجی
  • قابلیت انتخاب محیط جستجو موبایل یا دسکتاپ
  • قابلیت ثبت آمار و نمایش در گوگل سرچ کنسول و Alexa

برچسب: انفجار CTR،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۱:۵۰ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

نگهداری جک پالت دستی

شرایط نگهداری جک پالت

جک پالت یا پالت بر به عنوان ابزاری ایده آل به عنوان “کمک رسان در انبارداری و ذخیره کالا” برای کلیه امورحمل ونقل دستی کالا در مسیرهای کوتاه شناخته می شود، به همین دلیل یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در زمینه تجهیزات انبارداری می باشد، اکثر افرادی که در حوزه انبارداری فعالیت دارند با انواع دستگاه های جک پالت و روش کار با آن ها آشنایی دارند. بنابراین به منظور جلوگیری از ایجاد اختلال در کسب و کار و همچنین نگهداری درست از اینگونه تجهیزات، نکاتی را که به شما کمک می کند گرفتار عیب و نقص در دستگاه نشوید، ارائه شده است. البته این مسائل به دلیل دوام بالای دستگاه کم پیش می آید اما از مسائل مهمی است که باید به آن برای عمر طولانی دستگاه خود توجه کنید.

تعمیر و نگهداری پیشگیرانه جک پالت و در کل سایر تجهیزات انبارداری برای یک محیط کاری ایمن بسیار حیاتی است. با بازرسی روزانه از کامیون جک پالت ها، در صورت نیاز به تعمیر بموقع این تجهیزات، میتوان از خرابی های ناخواسته ناشی از عدم رسیدگی و سرویس بموقع جلوگیری نمود.

نکات کلیدی برای افزایش عمر جک پالت

1. بررسی روغن جک پالت

در صورت کم بودن روغن پمپ هیدرولیک جک پالت مراحل زیر را انجام دهید:
جک پالت دستی را در یک سطح صاف و سخت قرار دهید.
دسته کنترلی آن را به حالت پایین منتقل کنید تا شاخک ها به پایین ترین حالت باشند.
با استفاده از پیچ گوشتی سر صاف پلاگین و واشر محل مخزن روغن هیدرولیک را باز کنید.
روغن هیدرولیک را اضافه کنید ، تا زمانی که سطح روغن به پایین دهانه پرکننده برسد.
با استفاده از دسته جک پالت دو سه بار پمپ کنید تا روغن وارد پمپ هیدرولیک شود.
پلاگین و واشر مخزن روغن هیدرولیک را در جای خود قرار دهید
شاخه پیچ را محکم کنید و دستگاه را به صورت قائم قرار دهید.
پس از بازدید و تنظیم روغن پمپ هیدرولیک ممکن است به موارد زیر برخورد نمایید :

هنگام پمپاژ جک پالت، چنگالها بلند نمی شوند:

این مورد می تواند به دلیل حباب های هوا در روغن هیدرولیک در نتیجه حمل و نقل باشد در اینصورت اهرم کار را در وضعیت LOWER بگذارید و دسته پنجه را چند بار به سمت بالا و پایین حرکت دهید. با این کار هوا خارج می شود و باعث می شود که چنگال ها هنگام پمپاژ دوباره به طور معمول بلند شوند.

2. روان کاری جک پالت

هر سه ماه یک بار قسمت های متحرک جک پالت از جمله نقاط روغن گیری ، مانند چرخ ها ، محورها و اتصالات بایستی روانکاری شوند و بررسی کنید که در سطح چرخ ها و محور ناهمواری به وجود نیامده باشد. همه چرخ ها می بایست به نرمی حرکت کنند.

3. از چرخ های کامیون های پالت خود محافظت کنید

چرخ های جک پالت در طول زمان و کاکردهای مختلف ممکن است از رده خارج شوند البته طول عمر چرخ ها به نوع آن هم بستگی دارد. همچنین سطحی که از جک پالت روی آن استفاده می شود برای چرخ ها بسیار مهم است، انواع کثیفی ها یا سیم ها می توانند بین چرخ ها گیر کنند ، در نتیجه فرسایش آنها بسیار سریعتر خواهد شد. با تمیز کردن منظم چرخ ها و با از بین بردن این آلودگی قبل از استفاده از جک پالت به راحتی می توان از این امر جلوگیری کرد.

اضافه بار بیش از حد جک پالت، می تواند عواقب جدی برای چرخ های این دستگاه به همراه داشته باشد. بهتر است بارهای سنگین در دو نوبت جابجا شود تا اینکه همه چیز را در یک نوبت انجام دهید ، حتی اگر این کار کمی به زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

4- زنجیره اهرم جک پالت را به طور منظم برای یک موقعیت صحیح بررسی کنید.

5- از جک پالت خود به روش صحیح و ایمن استفاده کنید:

بار را برای مدت زمان طولانی روی جک قرار ندهید.
از جک پالت در شیب استفاده نکنید.
در مدت زمانی که جک بدون استفاده است، جک و چنگال های آن را در پایین ترین موقعیت خود قرار دهید.
همواره هنگام پایین آوردن بار، دستگیره را به آرامی به سمت بالا حرکت داده تا بار آرام پایین بیاید. ناگهانی بالا بردن دسته ممکن است باعث از بین رفتن تعادل بار و فشار بر شاسی و پمپ هیدرولیک جک پالت می گردد.
 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۳۵:۴۱ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

جک پالت عریض

جک پالت عریض دارای عرض ۶۸سانتی متری میباشد و ۱۵سانتی متر از جک پالت استاندارد بیشتر است ومعمولا داخل پتروشیمی و یا انبار های مواد غذایی که از اروپا وارد ایران میشود استفاده میشود. بدین علت از این دستگاه استفاده میکنند جک پالت های ۵5 سانتی متری وارد پالت نمی شوند و مجبور هستند تا از جک پالت هایی که با عرض بزرگتر وجود دارند استفاده کنند تا بار را بتوانند بلند کنند.

از جک پالت هایی که در بازار وجود دارند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

·         جک پالت عریض 2 تن

·         جک پالت عریض 2.5 تن

·         جک پالت عریض 3 تن

·         جک پالت عریض 5 تن

مشخصات کلی جک پالت عریض:

عرض: ۶۸ سانتی متر
شاخک: ۱۲۰ سانتی متر
میزان تناژ بار: ۳تن
مصارف: مواد غذایی، پتروشیمی و …
چرخ های عقب: ۲عدد
چرخ های جلو: ۴ عدد
سایز چرخ عقب: ۱۸
سایز چرخ جلو: ۸
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۹:۱۴ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

جک پالت شاخک کوتاه

جک پالت شاخک کوتاه با توجه به اندازه شاخک آن نام گذاری شده است. زمانی که شاخک جک پالت از ۱۲۸ سانتی متر کمتر باشد به آن جک پالت شاخک کوتاه گفته می شود . بیشترین کارایی این نوع جک پالت روی کفی تریلی ها و در مکانهای کوچک با فضای کم می باشد. جک پالت های معمولی در حالت استاندارد دارای طول 1150 می باشند که در بعضی مکان ها از جمله کفی ماشین زمانی که می خواهند بار را برروی تریلی جا به جا کنند،  راحت نمیچرخد و به همین دلیل از جک پالت هایی با طول شاخک ۸۰ سانتی متری استفاده می شود.

مشخصات کلی جک پالت کوتاه:

عرض: 55 الی 68 سانتی متر
شاخک: ۸۰ سانتی متر
میزان تناژ بار: 2 الی 5 تن
مصارف: مختلف
چرخ های عقب: ۲عدد
چرخ های جلو: ۴ عدد
سایز چرخ عقب: ۱۸
سایز چرخ جلو: ۸
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۱:۲۹ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

جک پالت شاخک کوتاه

جک پالت شاخک کوتاه با توجه به اندازه شاخک آن نام گذاری شده است. زمانی که شاخک جک پالت از ۱۲۸ سانتی متر کمتر باشد به آن جک پالت شاخک کوتاه گفته می شود . بیشترین کارایی این نوع جک پالت روی کفی تریلی ها و در مکانهای کوچک با فضای کم می باشد. جک پالت های معمولی در حالت استاندارد دارای طول 1150 می باشند که در بعضی مکان ها از جمله کفی ماشین زمانی که می خواهند بار را برروی تریلی جا به جا کنند،  راحت نمیچرخد و به همین دلیل از جک پالت هایی با طول شاخک ۸۰ سانتی متری استفاده می شود.

مشخصات کلی جک پالت کوتاه:

عرض: 55 الی 68 سانتی متر
شاخک: ۸۰ سانتی متر
میزان تناژ بار: 2 الی 5 تن
مصارف: مختلف
چرخ های عقب: ۲عدد
چرخ های جلو: ۴ عدد
سایز چرخ عقب: ۱۸
سایز چرخ جلو: ۸
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۱:۱۴ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)